» دسته‌بندی نشده » رئیس‌جمهور اقتدار قبل از برجام را به ملت برگرداند

رئیس‌جمهور اقتدار قبل از برجام را به ملت برگرداند

خرداد ۴, ۱۳۹۸ 2۰

حجت‌الاسلام تقی روحانی امام‌جمعه رودسر در ایراد خطبه‌های نماز در جمع نمازگزاران روزه‌دار در مسجد ملامیرا گفت: برجام نه رهبر نه ملت نگاهشان به برجام نبوده و نیست و دولتمردان خودشان را خسته نکنند برجام را به رهبر نسبت ندهند رهبر که ریس قوه مجریه نیست ولایت‌فقیه عمود خیمه است.

امام‌جمعه رودسر افزود دشمنان بدانند بشنوند ملت ایران با تمام فشارها و قدرتشان چندین برابر شده است اگر غلطی بکنند تمام منافعشان در هرکجای دنیا سلاح بدانیم منهدم خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام روحانی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز به وضع معیشتی مردم کشورمان اشاره کرد  و افزود: این اوضاع اقتصادی بخش عمده ضعف بسیاری از مدیران نالایق است یک‌کم هم برمی‌گردد به دشمنان.

روحانی گفت: اگر دولتمردان گوش می‌کردند دیگر ملت برای گرفتن یک کیلو سیب‌زمینی به قیمت طلا نمی‌خریدند وی از دولتمردان خواست که در قیمت کالاهای معیشتی مردم نظارت و توجه داشته باشند.

امام‌جمعه رودسر به آزادسازی فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: شهرستان رودسر ۲۸ شهید در آزادسازی فتح خرمشهر شهید تقدیم داشته است و دشمنان بدانند که عصاره هشت سال جنگ ایستادگی در برابر دشمنان بوده است که امروز عزت‌آفرین و بااقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام‌جمعه رودسر در این خطبه به‌روز جهانی قدس اشاره کرد گفت با توجه به شیطنت‌های امریکا و صهیونیست مردم کشورمان به ندای معمار بزرگ انقلاب امام خمینی و رهبری انقلاب با مشت‌های کوبنده و گره‌کرده انزجار خود را از اسراییل غاصب و کودک کش و امریکا نشان دهیم و آن‌ها بدانند که این ملت به تبعیت از رهبری طومار اسراییل را می‌پیچانند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×