» دسته‌بندی نشده » زیرساخت های فوتبال در آستارا باید تقویت شود

زیرساخت های فوتبال در آستارا باید تقویت شود

اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۸ 4۰

به گزارش پایگاه خبری گیل سو؛ حسن اشجاری گفت: قبل از آغاز لیگ سه با یک برنامه ریزی مدون و جذب بازیکنانی مستعد گیلانی یک تیم منسجم و یکدل را تشکیل دادیم و با مدیریت هزینه توسط هیئت مدیره، مدیر عامل، کادر فنی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا با یک مجموعه سالم و توانمند موفق به صعود به لیگ ۲ شدیم.

وی افزود: با تیم شهرداری آستارا بدون باخت از مرحله اول به مرحله نهایی صعود کردیم و در کل با انجام ۳۰ بازی، تنها متحمل ۳ شکست شدیم.

وی با بیان اینکه با تیم شهرداری آستارا تمام رکوردهای لیگ سه کشور را بدست آوریم، افزود : در زمینی بازی کردیم که به درد کار کشاورزی هم نمی خورد، اما با تلاش و همدلی، با کمترین بودجه نسبت به تیمهای دیگر و بدون هیچ حاشیه ای توانستیم به لیگ ۲ صعود کنیم.

سرمربی شهرداری آستارا تصریح کرد: مسئولان از ابتدای کار به ما امید می دادند که زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت حاضر می شود، ولی متاسفانه لیگ سه به پایان رسید و این وعده عملی نشد.

وی اظهار کرد: حق مردم، بازیکنان مستعد باشگاه شهرداری آستارا و هوادارانی که ۹۰ دقیقه تمیشان را بدون سکو، ایستاده تشویق می کنند و از کوچکتری امکانات رفاهی مثل آبخوری و سرویس بهداشتی محرومند، بیشتر از اینهاست.

وی صعود شهرداری آستارا به لیگ دو را مهمترین اتفاق ورزشی سال ۹۷ و ۹۸ در کل استان گیلان و شهرستان دانست و افزود: از نماینده آستارا انتظار داشتیم که در کنار باشگاه فرهنگی شهرداری و بازیکنانم باشد و از تیم حمایت کند.

سرمربی شهرداری آستارا در ادامه با تاکید براینکه ورزش را هرگز نباید با سیاست قاطی کنیم، افزود: همه باید بی بغض و کینه، صادقانه، بدون کوچکترین چشم داشتی از تیم شهرستان حمایت کنند.

اشجاری سپس با قدردانی از حمایت های شهردار و شورای شهر آستارا گفت: بدون حمایت این دوستان، رسیدن به چنین موفقیت بزرگی برایمان امکان پذیر نبود.

وی در پایان افزود: امیدوارم روند مذاکرات طوری پیش برود، که با یک برنامه ریزی خوب و دقیق بتوانم در لیگ ۲ هم در کنار تیم و بازیکنان خوب شهرداری آستارا با قدرت به کار ادامه بدهم.

به گزارش خبرنگار رساگیل؛ تیم شهرداری آستارا نماینده شایسته گیلان در لیگ سه با سرمربیگری حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی، ملوان انزلی و استقلال تهران از ۱۸ بازی خود ۱۱ پیروزی و ۴ تساوی و ۳ شکست کسب کردند و با ۳۷ امتیاز و با نمایشی فوق العاده در دو هفته مانده به پایان بازی ها با اقتدار به لیگ دسته دو کشور صعود کردند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×